poniedziałek, 3 lutego 2014

Sajgonki

 Przepis mojego własnego autorstwa. Nigdy nie jadłam sajgonek a nie chciałam smażonych wiec wymyśliłam jak ja to mówię sajgonki light :) 

Składniki:

* 8 sztuk papieru ryżowego 
* 1 marchew 
* 8 pędów bambusu
* 1-3 liści kapusty pekińskiej 
* 0,5 cebuli
* 5 grzybków mun 
*sól, pieprz
* sos sojowy

Sposób przygotowania :

Marchewkę z blanszować z cebulą i grzybkami mun. Pokroić w paski podłużne wszystko. Papier ryżowy należy zrobić jak na opakowaniu wiec należy co zanurzyć do ciepłej wody na sekundę i wyjąć , położyć na deskę. Przestygnięty papier ryżowy ustawiamy każdy osobno i dajemy wszystkie dodatki równomiernie na każdą sajgonkę , przyprawiamy solą i pieprzem. Składamy jak na krokiety. Jak ktoś woli usmażone sajgonki to może je lekko posmarować olejem i podsmażyć z każdej strony . Smacznego.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...